Ползи

  • автоматизиране на кампании с динамичен ретаргетинг;
  • повишаване на връщащите се посетителите;
  • увеличаване на намерението за покупка при потенциални клиенти;
  • подобряване на процента реализация и продажби;
  • оптимизиране на разходите за реклама;
  • повишаване на видимостта на магазина;
  • безплатна инсталация.

За приложението

С инсталиране на приложението се свързвате с интегрирана маркетингова платформа, която позволява да ретаргетирате потребителите на магазина чрез дисплейни кампании, провеждани по няколко канала и в широка мрежа от издатели.

Според поведението при сърфиране в магазина, посетителите на магазина ще бъдат пренасочвани чрез персонализирани реклами и подходящи препоръки, които могат да ускорят намерението им за покупка.

Можете да настроите автоматичното проследяване на събития като Добавяне в количката, Покупка, Преглед на каталог, Преглед на количката или Преглед на продуктова страница и според получената информация да оптимизирате бюджета, като същевременно подобрявате реализациите и продажбите.

Основни функционалности


  • Автоматично инсталиране на скриптовете за проследяване на Criteo в магазина;
  • Възможности за избор на идентификатор на продуктите за проследяване на събития;
  • Множество опции за избор на събития, за които ще се извършва проследяване;
  • Възможност за настройване на стойността, свързана със събитието Покупка.