Ползи

  • Измерване и обобщен анализ на поведението на посетителите на сайта;
  • Централизирано наблюдение на резултатите от рекламни кампании;
  • Увеличена конверсия и подобрени показателите за ефективност на магазина;
  • Бърза и лесна настройка с няколко щраквания;
  • Безплатна инсталация.

За приложението

Приложението позволява настройка и проследяване на реализациите от кампаниите в Google Ads.
Всичко, което трябва да направите, е да въведете серия от идентификационни елементи, взети от профила на рекламодател в Google Ads. След това кодът за проследяване на реализациите ще бъде добавен автоматично към уебсайта.

Основни функционалности


  • Свързване на магазина с Google Universal Analytics;
  • Свързване на магазина с Google Анализ 4, най-новата версия на системата;
  • Показване на основните индикатори на Google Анализ директно в таблото за управление на магазина (за Universal Analytics);
  • Възможност за активиране на функциите за подобрена електронна търговия (Enhanced eCommerce);
  • Опция за активиране на проследяването при електронната търговия.