Нови приложения за маркетинг автоматизация, базирани на ИИ

Представяме две нови приложения, които ще подобрят значително ефективността на всяка маркетингова кампания.

Releva.ai и theMarketer - два мощни инструмента, базирани на изкуствен интелект, които ще трансформират начина, по който се изграждат и управляват връзките с аудиторията.

Releva.ai

Ecommerce

Releva.ai е платформа за маркетингов анализ, разработена специално за оптимизиране на маркетингови кампании. С използване на най-новите технологии на изкуствения интелект, тази система предоставя ценни данни и анализи, които помагат за вземането на по-информирани решения.

Ето някои от ключовите функции на Releva.ai:

  • Автоматизирано сегментиране на аудиторията:

с помощта на мощни алгоритми за анализ на данни Releva.ai автоматично сегментира целевата аудитория, позволявайки насочване на персонализирани маркетингови съобщения към правилната аудитория в най-подходящия момент.

  • Прогнозиране на поведението на клиентите:

благодарение на изкуствения интелект, releva.ai предсказва поведението на клиентите и потребителите. Това дава възможност да се създават маркетингови стратегии, насочени към предстоящи нужди и желания на аудиторията.

  • Оптимизация на рекламните кампании:

Releva.ai предлага възможност за оптимизиране на онлайн рекламните кампании чрез анализ на ценни данни от рекламните усилия и предоставяне на препоръки за подобрения и оптимизации, които ще увеличат ефективността на кампаниите.

  • Анализ на социални медии:

компанията дава възможност за проследяване и анализ на социалните медии. Това помага да се разбере каква е реакцията на аудиторията и как може да се подобри комуникацията с клиентите.

  • Автоматизирано A/B тестване:

платформата позволява извършване на автоматизирано A/B тестване на маркетинговите кампании. Това помага да се идентифицират най-ефективните стратегии и тактики, които водят до постигане на по-добри резултати.

Компанията е създадена с идеята да направи маркетинга по-интелигентен, по-ефективен и по-лесен. Ако желаете да оптимизирате своите маркетингови усилия и да постигнете по-добри резултати, Releva.ai може да бъде ключът към успеха.


Releva е все още приложение в бета режим. Ако желаете да го ползвате, моля, уведомете екипа по поддръжка на MerchantPro и ние ще го активираме за желания магазин.

theMarketer

Ecommerce

Цялостното решение за имейл маркетинг, автоматизация и програми за лоялност е интегрирано в платформата MerchantPro. Онлайн магазините на MerchantPro могат да оптимизират своите маркетингови процеси и да увеличат доживотната стойност на клиентите чрез едно приложение.

Как theMarketer помага на онлайн магазините?

  • Персонализирани продуктови препоръки:

оптимизира кампаниите с персонализирани продуктови препоръки, базирани на изкуствен интелект, увеличавайки изпълнимостта на кампаниите и процента на реализация.

  • Сегментиране на аудиторията:

предоставя безброй възможности за сегментиране и маркиране на контакти, което помага да се достигне до точно определени аудитории.

  • Автоматизация на кампаниите:

theMarketer позволява бързо и лесно създаване на кампании и автоматични серии, включително серии за добре дошли, имейли за изоставена количка и др.

  • RFM анализ:

помага за вземане на решения на базата на анализи за стойност, честота и поведение на клиентите. Увеличава задържането на клиенти и продажбите чрез програми за лоялност, препоръки и обратна връзка.

Функции на theMarketer:

  • 100% персонализирани бюлетини:

изпраща неустоими продуктови препоръки до всеки клиент, включително множество функционалности, които повишават ефективността на кампаниите.

  • Омниканални автоматизации:

спестява време и постига по-добра връзка с клиентите чрез автоматични имейл съобщения, SMS и насочени известия.

  • RFM:

изпраща съобщения до специфични групи клиенти, базирани на стойност, честота и поведение на покупките.

  • Програма за лоялност:

Поддържа интереса на клиентите с атрактивни отстъпки и подаръци, свързани с покупки и препоръки.

  • Обратна връзка и рецензии:

събира мнения на клиенти за подобряване на имиджа на бранда на магазина.

  • Програма за препоръки:

поощрява клиентите да препоръчват онлайн магазина и продуктите му на познати.