Идеи за публикации в социалните медии

Добрата комуникация в социалните медии означава повече творчески идеи и различни мнения. Подготвили сме няколко предложения за постове в продължение на дни, когато ви се изчерпат идеите за Facebook или Instagram. Публикациите трябва да ви донесат възможно най-много харесвания и да взаимодействат с вашата аудитория.

Ecommerce

Публикации в серия

Опитайте с концепцията „постове в серия“. Независимо дали са видеоклипове, снимки или блог статии това кара хората да се върнат и да очакват продължение. Важно е този тип съобщения да бъдат придружени от #хаштаг, който да можете да използвате отново. Така аудиторията лесно ще търси и лесно ще намира мненията, принадлежащи към кампанията. Публикациите могат да препращат към намаления, могат да бъдат презентации на серия продукти или поредица от рецепти и готварски идеи, например. Важното е да се заложи някаква линия или тематика и да се пускат постове продължително време за нея.

Видеоклипове

Много добър обхват в социалните медии имат клиповете. Може да се направи серия от клипове, в които да се показват качествени продукти пред интересен декор или на публични събития, където вашата марка присъства, или да направите колаж от няколко изображения на фона на някаква музика с ненатрапващи се надписи. Много е важно да наблегнете на надписите. В повечето случаи, когато потребителите скролват надолу по facebook страницата си, техните видео клипове се пускат в беззвуков режим. Потребителят трябва изрично да пусне звука. Затова, когато създавате видео клипове, поставяйте надписи, поне в началото, за какво се отнася този клип и какво ще представя. Така ще ги грабнете да пуснат и звука. Ако имате видео с по-голяма продължителност за социалните медии е добре да го нарежете на няколко части, всяка от които с по-кратка продължителност.

Кооперация с друг блог или марка

Могат да се кооперират две марки и да създадат заедно реклама. Така ще излезе по-евтино, а рекламата ще е със същата ефективност.

Можете да се свържете с организатори на събитие, популярен блогър, със известна личност или друга марка. Подобен сорт публикувации в социалките носят много харесвания и споделяния. Препоръки на клиенти

Намерете доволни клиенти, които вече са писали за вашата марка и имат Facebook страница или клиенти, които са използвали един от хаштаговете във ваши публикациите. Също така, можете да потърсите клиенти, които да се снимат с ваш продукт след поръчка и да публикуват снимката в профила си. Това може да стане като игра с награди. Трябва да ги наградите, за да бъдат насърчавани!