Как ShopMania.bg помага за увеличаване на поръчките
Навярно всеки от нас прави проучване в Интернет преди да закупи някаква стока онлайн. Вероятно за всеки от нас си струва да отдели 5 - 10 минути от времето си, за да разбере повече за даден продукт, който иска или планира да закупи - да разбере в кой магазин се предлага на най-ниска цена, дали търговецът е надежден, дали отзивите за продукта са добри и т.н.
Правим това дори ако покупката ни е във физически магазина, а не онлайн. За всяка стока, която ни струва над 50 лв, а дори и по-малко, си струва да си направим такова проучване.
И ако гледаме от точката на търговци, клиентите наистина стават все по-информирани, активни в търсенето си, взискателни и педантични към всяка покупка. Това е защото имат достъп до много информация, стига да пожелаят да стигнат до нея, конкуренцията е силна и потребителските продукти в края на краищата стават все по-добри и усъвършенствани. Всеки детайл около една поръчка или продукт в нея може да се окаже решаващ.
Това потребителско поведение трябва единствено да мотивира търговеца да изпълнява задълженията си спрямо клиентите и да разширява каталога си с най-добрите стоки, да ползва най-добрите търговски практики, за да задържи магазина си винаги актуален и оборотен.
С тази цел в помощ както на клиентите, така и на търговците, съществуват социалните мрежи за пазаруване, или по старому - сайтовете за сравнение на цени.
Какво дават социалните мрежи за пазаруване на потребителите?
Информация. На едно място получават систематизирана информация за всеки продукт, който клиентите планират да закупят. Ценова история и тенденция, производители, алтернативни продукти и заместители, от кои търговци се предлага, какво е реномето на всеки търговец, какви са клиентските отзиви и оценки за продукта, какви данни дава производителя за него и какви резултати от потребителски тестове получава този продукт.. Всичко това на едно място. И освен всичко друго потребителят може да сравни два или повече продукта с всички тези данни и да направи наистина информиран избор преди покупка.
Нещо повече.. ако не бърза да закупи вече избрания продукт и очаква цената му да падне, може да се абонира и да получи имейл известие веднага щом цената стигне желаната от него стойност. Звучи доста полезно, нали? Точно такава услуга предоставя на крайните потребители ShopMania.bg - социалната мрежа за пазаруване.
Защо социална мрежа за пазаруване?
Защото потребителите я ползват като социална мрежа за пазаруване - споделят с приятели видяното, публикуват коментари, дават оценки, препоръки и насоки, видими за всички други посетители. Създават се връзки и споделяния към други социални мрежи.
Какво дават социалните мрежи за пазаруване на търговците?
Вие имате онлайн магазин и искате да засилите качествения трафик към него? Искате да изградите бранд и да се наложите на пазара като търговец, предлагащ коректност и качествени стоки? ShopMania ще помогне и то на много разумна цена.
Първо, ShopMania.bg предлага на онлайн магазините реклама в cost-per-click формат, при която минималната цена за клик е много ниска. Ето пълен списък с минималните цени за клик по категории : https://partner.shopmania.bg/pricing Цените за клик в някои категории започват от 5 стотинки.
Второ, ShopMania пренасочва клиенти към онлайн магазина, които знаят какво точно искат да закупят и общо взето вече са взели решение от кой онлайн магазин да го закупят. Това прави ефективността и конверсията много високи.
Малко за историята на ShopMania.bg
ShopMania.bg има много богата история. Съществува от 2008 г. Има вече отдавна изградена клиентска база и лоялни потребители. Много потребители проверяват в ShopMania цени, алтернативи и онлайн магазини преди всяка малко по-сериозна покупка. Именно затова си струва да се поддържа имиджа и онлайн присъствието на магазина чрез участие в ShopMania.
Как се публикуват продуктите в ShopMania.bg, ако магазинът е на MerchantPro
Това е възможно най-лесно. Първо, регистрация на онлайн магазина в ShopMania.bg оттук : https://partner.shopmania.bg/
След одобрение на регистрацията следва задаване на препратка с продуктовия файл. Изберете меню Каталог -> Експорт на продукти в админ панела на MerchantPro и създайте нов експорт за ShopMania. Копирайте препратката му и я поставете в профила в ShopMania.bg за автоматично изтегляне.
Другият вариант е след регистрация на магазина да се обърнете към екипа по поддръжка на MerchantPro или ShopMania и те ще го направят вместо вас.