Нови приложения и функционалности

В MerchantPro непрекъснато се стремим да надграждаме платформата. В резултат на тези усилия са разработени няколко нови приложения и функционалности, които подобряват както клиентското изживяване, така и управлението на онлайн магазините.

В тази статия ще се запознаете с:

  1. Ценови известия – инструмент за ангажиране на клиенти чрез актуални оферти
  2. Подаръчни ваучери (Gift Cards) – добавяне на гъвкавост и стойност към продуктите
  3. Потвърждение на поръчка / прескачане на неналични продукти – осигуряване на безпроблемно завършване на поръчките от стари колички, дори и при неналични вече продукти
  4. Персонализирано съдържание към посетителите - представяне на персонализирано съдържание според интересите на посетителя

1. Ценови известия

Ecommerce

Това е приложение. То позволява клиентите да задават желана цена за продукт и да получават известие, когато тя бъде достигната.

С използване на приложението, на всяка продуктова страница може да се появи специално поле, където клиентите могат да въведат своя имейл адрес и желаната от тях цена за продукта. Когато цената на продукта достигне или падне под желаната от клиента стойност, системата автоматично изпраща еднократно известие по имейл.

Това е прекрасен инструмент за поддържане на ангажираността на посетителите, особено в случаи на динамично вариращи цени. Подобно ценово известяване работи както при намаление на цената в следствие на промоция, така и просто когато цената падне поради друга причина (по-ниска цена от доставчика, например). Независимо от причината за по-ниска цена, клиентът ще бъде доведен отново в сайта, за да направи поръчка.

2. Подаръчни ваучери (Gift Cards)

Ecommerce

Това отново е приложение. То предоставя възможност за създаване на подаръчни ваучери директно от административния панел на магазина и то само с няколко клика.

При покупка на ваучер, системата автоматично генерира уникален код, който се изпраща на клиента. Този код може да бъде използван за пазаруване в онлайн магазина, което добавя удобство и персонализация към потребителското изживяване.

Подаръчният ваучер обикновено се подарява на други. Затова администраторите на магазина имат възможността да залагат множество подаръчни ваучери на различна стойност, с различен код на самия ваучер, с различен срок на валидност. И, разбира се, кодът на подаръчните ваучери има възможност да се разпечатва и доставя във формата на подарък, след като се поръча от клиент.

3. Потвърждение на поръчка / прескачане на неналични продукти

Тази настройка значително улеснява процеса на завършване на поръчките и е създадена специално за поръчки, чиито колички са закъснели.

Представете си посетител, който е натоварил количката си с разни продукти, но не е поръчал все още. След дни той се присеща да се върне в магазина и да завърши поръчката на изоставената си количка. За нещастие някои продукти от количката са вече изчерпани. Обикновено в такива случаи количката не може да бъде завършена и посетителят трябва да премахне ръчно изчерпаните продукти от количка, за да завърши. Тук обаче идва тази функционалност, която спестява всичко това. Поръчката може да бъде завършена без ръчното премахване на неналичните продукти. Те автоматично биват изключени от поръчката и тя става възможно най-бързо.

Ecommerce

4. Персонализирано съдържание към посетителите

Персонализираното съдържание предлага иновативен начин за създаване на индивидуално адаптирано съдържание, което целенасочено предоставя важна информация или популяризира конкретни продукти и услуги. Тази функционалност се създава "custom" при всеки магазин, който има нужда от нея и целта й е да подобри взаимодействието с посетителите на онлайн магазина.

Ето как работи... Сигурно ви се е случвало да посетите eBay или Amazon или някой друг маркетплейс, включително и сред маркетплейсите, които работят в България. Веднъж като посетите даден продукт, платформата някак запомня кой продукт сте посетили и при зареждане на следващи страници (начална, категорийна или статична страница) се показват продукти, сходни или допълващи продукта, който вече сте посетили. Това се прави с цел на посетителите да не им се представя просто случайна информация и случайни продукти, а да се показва нещо възможно най-близко до това, което търсят (което са посетили вече). Така се спестява време на посетителя да намери точно това, за което е дошъл.

Подобна функционалност се прави изцяло по поръчка и е предназначена главно за магазини с огромни каталози.

Накратко, персонализираното съдържание е гъвкаво решение, което позволява показването на информация, съобразена със:

  • предишното поведение на клиента: продуктите и офертите, които се показват, са базирани на действия като прегледани артикули, направени покупки или изоставени колички;
  • таргетирани критерии: местоположение, предпочитания или специфични демографски данни на клиента;
  • маркетингови цели: подчертаване на промоции, специални оферти или персонализирани предложения.

Ако искате да добавите тези нови приложения и функционалности към онлайн магазина си, не се колебайте да се свържете с нас.