4 грешки, които трябва да се избягват в онлайн търговия

Онлайн търговия бързо измина дълъг път през последните няколко години. Премина през множество промени, обаче с тези промени идват много слухове и спекулации. Сега ще представим 4 грешки, които търговците трябва да избягват, ако искат да увеличат максимално печалбите си.

  1. Продажби през смарт телефони или настолен компютър
  2. Оптимизация на App Store
  3. Реклама
  4. Сигурни платежни методи

1. Смарт телефони срещу настолен компютър

Ecommerce

Много търговци вярват, че потребителите ще преглеждат, сравняват или купуват продукти само ако са на настолен компютър. Логиката им е, че хората няма да правят тези неща, ако нямат достъп до клавиатура или голям екран. Истината обаче е съвсем друга. По-голямата част от потребителите онлайн използват именно своите мобилни телефони и таблети за покупки. По данни от проучване, още през 2014г. потребителите, които използват смартфони и таблети са със 100 000 000 повече от потребителите през настолни компютри. И това не е всичко, защото освен тези данни, според друго проучване, публикувано от Google, почти 46% от мобилните потребители използват телефоните си в различни онлайн магазини и правят покупката си точно през тях.

2. Оптимизация на App Store

Ecommerce

Повечето търговци мислят, че клиентът има възможност да намери всяко мобилно приложение, стига да е в магазин за приложения. Това обаче не е истина. Без оптимизация в App Store, приложенията могат да тънат в неизвестност, просто защото никой не може да ги намери. Правилно оптимизирано приложение ще израства все повече с времето. Насочените ключови думи ще изпратят клиентите направо към приложението, но само ако му се даде възможност.

3. Реклама

Друг често срещан мит е, че само по-младите поколения пазаруват онлайн. Много търговци не рекламират своите продукти на по-старите поколения, защото смятат, че те не използват телефоните си за закупуване на стоки. Всъщност, според проучване, над 80% от възрастните между 30 и 49 години притежават смартфон, а поне 30% от възрастните над 65 години също притежават такъв. Хубаво е тази група хора да не се пренебрегва, понеже много от тях имат лесен достъп до смартфон и пазаруват въз основа на това, което им трябва в момента.

4. Доверени плащания

Ecommerce

От години има опасения, че всички плащания, които се извършват онлайн, са несигурни. Това отново не е вярно, но клиентите няма как да са убедени в това. Първият ни и основен съвет е да активирате максимално много опции за плащане, за да увеличите шанса за завършване на поръчката! И вторият ни основен съвет е да дадете възможно най-много информация за всички начини на плащане, които предлагате.

Надяваме се тази информация да Ви е била полезна. Линк към предната ни статия: https://bit.ly/365M9UK