7 съвета как да увеличите продажбите си
Едно от основните предизвикателства пред малкия бизнес е привличането на нови клиенти. Новите клиенти са необходими за запазването и разрастването на бизнеса, но това може да изисква ресурси и да е доста скъпо. Както вече казахме привличането на нови клиенти е трудно, но има начини да се получи.
7 съвета за увеличаване на продажбите:
- Бъдете различни
- Разберете какво мотивира клиентите ви да купуват
- Не се страхувайте да дадете твърде много предварително
- Задавайте въпроси и слушайте
- Покажете пълния си потенциал
- Приложете визуално изображение
- Създайте въздействащо съдържание
Като собственик на малък бизнес, вие знаете, че приключването на продажба е от решаващо значение за вашия растеж и успех и много други собственици на малък бизнес обмислят дали има нещо конкретно, което могат да направят, за да повишат броя на завършените поръчки.
Бъдете различни
Може би най-важната от всички точки е тази, не случайно е и на първо място. Както вече знаем намирането на продукт или услуга в днешно време е по-лесно от всякога в днешния онлайн свят. Просто питате някой познат от къде поръчват и вие сте следващият. Поради тази причина е важно вашето послание да се откроява от останалите. Така потенциалните клиенти да бъдат привлечени. Това, да накарате потенциални клиенти да изберат вас, започва с уникално първо впечатление. Съобщенията трябва да бъдат убедителни и се уверете, че са приложими.
Разберете какво мотивира клиентите да купуват
Инвестирайте време, за да научите какво мотивира вашите клиенти (или потенциални клиенти). Отделете време, за да разберете техните нужди, предизвикателства, притеснения и страхове. Обслужете ги първо и след това вашите интереси ще бъдат обслужени. Хората купуват, защото имат някаква нужда. Разберете нуждите на клиента, решете тази нужда и ще имате много по-голям шанс да направите продажба.
Не се страхувайте да дадете твърде много предварително
Тук по-скоро става въпрос за платформите, които предлагат някаква услуга, но това не значи, че другите не могат да се възползват. Твърде много собственици на бизнес, особено тези в индустриите за професионални услуги, не дават достатъчно образование и информация предварително. Когато давате повече информация, отколкото ви е удобно, вие давате възможност на клиентите си и всъщност ги приближавате до вашия бизнес.
Задавайте въпроси и слушайте
Изключително важно в онлайн бизнеса е да се задават възможно най-много подходящи въпроси. Често пъти потенциалният клиент задържа информация от вас, която според него не е уместна за разговора, но колкото повече вие знаете за клиента, толкова по-голям е шансът ви да покажете причина да се довери точно на вас.
Видовете въпроси имат значение
Може да сте чували това преди, но когато говорите с потенциалния си клиент, опитайте подхода да задавате въпроси, сякаш вече е купил вашия продукт или услуга. Не ги питайте дали искат да купят, а как ще плащат. Попитайте дали ще използват вашия продукт или услуга у дома или в офиса.
Покажете пълния си потенциал
Една тайна за това как да подобрите продажбите се случва, когато споделяте резултати с потенциалните си клиенти. Тя им позволява да видят как могат да растат и да разширяват дейността си или да задоволят личните си нужди. За тях е по-лесно да купуват това, което продавате, защото виждат резултати.
Приложете визуално изображение
Визуалните изображения могат да помогнат на вашето съобщение да стане приложимо. Неща като видео, бели дъски, изображения или други снимки ще покажат как проблемът на вашия потенциален клиент ще бъде решен с това, което продавате. Използвайки изображения, създавате контраст, който може да създаде усещане за неотложност, което ще помогне да затвърдите продажбата.
Създайте въздействащо съдържание
Когато става въпрос за привличане на вниманието, съдържанието е от изключителна важност. В днешно време потребителите не искат просто да им се продават разни продукти. Те искат да вземат решения сами. Вашата роля е да създавате различно съдържание, което ще им предостави инструментите, от които се нуждаят.
В заключение новите и старите клиенти трябва да получат едно и също изживяване, без значение колко голям или малък е вашият бизнес. Последователността може да бъде един от най-важните елементи на обслужването. Ако се ангажирате да обслужвате своите клиенти и потенциални клиенти (не просто да продавате на тях), не само ще разберете как да увеличите продажбите, а и ще постигнете по-малък брой недоволни клиенти и по-малко хаотични процеси на продажба.