Месец на жената: идеи за кампании в сферата на електронната търговия
Международният ден на жената (8 март) се отбелязва в 27 страни още от 1909 г. Той е отбелязан за първи път на 23 февруари 1909 г. в САЩ по инициатива на Американската социалистическа партия.
През последните години обаче не само 8 март се отбелязва с празненство. Целият март месец март е посветен на празника на жените, възприеман като манифест в полза на равенството между половете.
И понеже сезонните кампании са отлична възможност за показване лоялността на клиентите, но и за привличане на нови, първото условие да ги привлечете към Вас е да им покажете, че участвате в тези празници:
1. Създайте целева страница, посветена на Деня на жената
За всички онези, които се нуждаят от идеи за подаръци или бърз начин за филтриране на правилните продукти, специалната целева страница е точно това, което търсят.
Някои елементи, които е добре да съдържа целевата страница:
-
Подходящи цветове – цветовете, свързани с пролетта са идеални за този период. Препоръчваме ви да избягвате максимално клишетата и класическите червено-бели комбинации;
-
Подходящи продукти – те трябва да заемат централна позиция в целевата страница. Изберете продукти, които могат да бъдат подарени на жени, но отново погледнете отвъд клишетата;
-
Информация - избройте в целевата страница всичко, което купувачите трябва да знаят, независимо дали купуват подаръци или правят покупки от свое име.
Информация на страницата
- срок на доставка
- условия за връщане
- възможност за изпращане на подаръци директно до получателя
- и др.
(Не забравяйте възможностите за бърза доставка - винаги има купувачи, които се възползват от последните сто метра.)
2. Вдъхновете купувачите си с идеи за подаръци
Ако все още нямате блог във вашия магазин , можете да го добавите само с няколко кликвания.
Посредством блога се възползвате от перфектна среда за препоръчване на продукти и разполагате с повече пространство за представяне на предимствата им.
3. Промоции и отстъпки за празника на жената
Искате ли да увеличите поръчките си през този период? Няма нищо по-лесно! Добавете различни отстъпки или пакети от продукти, които могат да бъдат закупени заедно.
4. Имейлът може да бъде най-печелившият комуникационен канал
Вашите абонати за бюлетин са вашите най-лоялни купувачи. Има хора, които вече ви познават и се доверяват на вашата марка, така че не е нужно да полагате усилия да ги обучавате за ползите от покупките, които правят във вашия магазин.
5. Популяризирайте офертите си в социалните медии
Нашата препоръка е да създавате шум чрез кампании, дори преди официалното стартиране на кампанията в уебсайта.
Накарайте магазина Ви да изглежда, като идеалното място за пазаруване на подаръци за месеца на жената и вашите последователи ще имат това предвид, когато дойде време за пазаруване.
Това беше и днешната статия. Надяваме се сме били полезни!
За повече подробности не се колебайте да се свържете с нас в Центъра за поддръжка на клиенти или на телефон 0889943377.