Основните аргументи, които могат да привлекат купувачи към вашия онлайн магазин

Като продавачи във вашия собствен онлайн магазин, имате пълен контрол върху преживяването на клиентите на вашия сайт. Независимо дали говорим за пренареждане на продуктите в онлайн магазина, или за подчертаване на определена промоция, като собственик на сайта имате възможност директно да „говорите“ с потребителите си и да насърчавате покупките.

Промоционалните кампании, разбира се, имат своята изключително важна роля. Но по-важно от техните кампании и насочване е това, което комуникирате чрез тях. Нека разберем заедно кои са най-убедителните аргументи в електронната търговия, които карат купувачите да изберат определен магазин.

1. Различни начини на плащане и доставка

Гъвкавостта е изключително важна в електронната търговия, особено когато става въпрос за най-важните аспекти на една поръчка: доставка и плащане.

Избягвайте да разчитате на един метод на плащане или доставка, дори ако знаете, че те са най-популярните сред вашите купувачи. В MerchantPro можете лесно да добавите различни методи на плащане и да зададете желаните от Вас методи за доставка.

  • методи на плащане в MerchantPro;
    -банков превод;
    -PayPal;
    -Stripe;
    -Paysera;
    -Settle;
    -NewPay плащане;
    -и други;

  • методи за доставка в MerchantPro;
    -Еконт;
    -Еконт REST;
    -Спиди;
    -euShipments;
    -и други;

  • Безплатна доставка Над 50% от купувачите смятат, че безплатната доставка е най-важният фактор за вземане на решение да пазаруват онлайн. Когато доставката е безплатна, покупката може да бъде по-изгодна, отколкото ако потребителят отиде в традиционен магазин, за който би трябвало да заплати транспорта.

2. Купони и отстъпки

На второ място са купоните и отстъпките.

Например: Черният петък се провежда само веднъж в годината, но винаги можете да организирате кампании за отстъпки под друго име. Ето и няколко идеи:

  • При смяна на сезона
  • Когато срокът на годност на някои продукти наближава;
  • Когато продажбите са по-ниски от обикновено и имате нужда от бързи пари;
  • Ако искате да стимулирате лоялността и да предлагате отстъпки само на лоялни купувачи.

Вариантите са безброй, а изборът на периоди на отстъпки зависи само от това как организирате бизнеса си.

От контролния панел на MerchantPro можете да добавите купони за отстъпка или да зададете правила за отстъпка, достъпни за всички клиенти или такива които могат да бъдат свързани само с определени групи клиенти, които дефинирате.

  • Видове правила и купони за намаления в платформата MerchantPro
    -% намаление върху цялата количка;
    -Безплатна доставка;
    -Продукт-подарък;
    -Отстъпки за количества;
    -И други;

3. Отзиви от други купувачи

93% от купувачите четат отзиви, преди да купят продукт . 47% от тях ще споделят положителните преживявания.

Поради тази причина е важно да имате възможно най-много положителни отзиви, на възможно най-много платформи. Ако все още трябва да работите върху броя на отзивите, можете да прочетете предната ни статия.

Също така, не забравяйте, че в MerchantPro можете да активирате опцията за коментари за продукти и в същото време можете да събирате обратна връзка от клиенти . (Препоръчваме ви да използвате и двете, за да постигнете целта си възможно най-бързо.)

4. Гъвкава политика за връщане

Въпреки факта, че технологията се е развила толкова много, че дори може да се добавят 3D снимки или видеоклипове в описанието на продуктите, много купувачи трябва да видят физическия продукт, преди да заявят, че са доволни от него. Поради тази причина е добре да разполагате с гъвкава политика за връщане, за да увеличите доверието във вашия магазин.

Ecommerce

5. Натрупване на точки за лоялност

Точките за лоялност са една от най-добрите тактики за онлайн продажби. Те създават контекста за задържане на потребителите, на които позволявате да натрупват точки в портфейла с всяка покупка в магазина, които могат да използват за други бъдещи покупки в магазина.

В MerchantPro имате серия от изключително гъвкави опции за настройване и присъждане на точки за лоялност . В допълнение, те вървят ръка за ръка с опцията за кръстосана продажба - препоръки за допълнителни продукти директно в количката . Както казах по-горе, тези точки за лоялност могат да се използват за последващи покупки във вашия магазин.

Заключение

Преди да започнете скъпи маркетингови кампании, върнете се към основите. Не забравяйте, че потребителите въпреки всичко предпочитат изгодни условия, добри цени (или значителни отстъпки) и гъвкавост по отношение на начините на плащане и доставка.