Поведение на онлайн купувачите по света
В световен мащаб има някои интересни тенденции в електронната търговия. Във всяка страна купувачите имат различно поведение относно онлайн и мобилните покупки. Remarkety е компания, специализирана в имейл маркетинг, направила проучване на топ 10 страните с най-развити онлайн пазари.
Китайският пазар за електронна търговия е с най-силен растеж и е най-големият в света, следван от този на САЩ и Великобритания. Много висок процент от китайските онлайн купувачи използват таблет и смартфон, за да правят поръчки онлайн, а 75% от клиентите са закупили продукт в Китай след получаване на ежеседмичния електронен бюлетин по е-пощата от търговеца.
В Япония 97% от интернет потребителите, които купуват онлайн, вече са известни със страстта си към нови технологични джаджи и прекарване на свободното си време в Интернет.
Бразилия е на пазарът, където най-много, 88% от купувачите, използват персонален компютър и далеч по-малко използват мобилен телефон или таблет, за да правят поръчки.
Очевидно е, че онлайн магазините са бъдещето и че онлайн бизнесът може да реализира печалба доста над очакванията. Купувачите вече не признават границите, но качеството и цената, бързина на доставката, а понякога и начинът на получаване са от голямо значение. Ако искате да навлезете на онлайн пазара, опитайте с цялостната платформа за създаване на онлайн магазини – Merchant Pro
Вижте по-долу инфографиката на Remarkety: