Стойността на клиентските отзиви и как да сме сигурни в автентичността им

В случай, че не сте чували, ревютата определено са на мода! Факт е, че 90% от потребителите преди да направят поръчка или преди да посетят даден бизнес, четат онлайн отзивите на предишни клиенти. Независимо дали клиентът търси ресторант за вечеря или търси да закупи ново софтуерно решение, мнението на тези, които вече са взели това решение, е от значение. Какво им хареса? Какво не им хареса? Дали биха го направили отново?

Отзивите на клиентите влияят добре, както на потребителите, така и на бизнеса. Потребителите получават мнения от предишни купувачи, които могат да потвърдят или отрекат техните положителни и отрицателни настроения за даден продукт.

А що се отнася до бизнеса, положителните рецензии действат като форма на застъпничество, а отрицателните отзиви предоставят обратна връзка и помагат да се подобри бизнеса и продуктите.

Наскоро бяха приети на първо четене промени в Закона за защитата на потребителите (ЗЗП) от Парламентарната комисия по електронно управление и информационни технологии, които касаят електронната търговия. Промените въвеждат правилата от европейска директива, които предвиждат увеличаване на размера на глобите и имуществената санкция за нарушение на разпоредбите за широко разпространени нарушения в общността.

Основното изменение в Закона за защита на потребителите е изискването за прозрачност към онлайн местата за търговия по отношение автентичността на отзивите на потребителите, както и въвеждането на забрана за използване на фалшиви и неверни отзиви на потребители.

  • Поради тази причина в нашата платформа разполагаме с две приложения, които осигуряват автентични клиентски мнения.

  • Клиентски мнения - приложението позволява изпращане на автоматични имейл съобщения на клиентите на магазина след доставка, с цел събиране на клиентски мнения и продуктови ревюта.

Продуктови мнения - позволява на клиентите да публикуват коментари и да оценяват продуктите в магазина. Можете също да показвате дали коментиращ клиент действително е закупил коментираната стока, за по-голяма достоверност на коментара. Приложението предлага няколко възможности за персонализиране относно това кой може да публикува отзиви, как да се модерират и др.

Както вече разбрахме отзивите на клиентите са много важни, защото подкрепят решенията за покупка на потребителите! Понеже има толкова много причини, поради които потребителите искат да бъдат информирани чрез прегледи и отзиви, сега ще споделим някои от най-главните!

Нужда от автентичност

Ecommerce

Когато се пазарува онлайн, не е възможно физически, продуктите да бъдат докоснати и видяни. Поради тази причина опита на другите купувачи става от изключително значение, тъй като купувачите искат да знаят дали други купувачи купуват този продукт, какво мислят за него и дали ще получат това, което се обещава.

Сигурно похарчени пари

Никой не иска да пилее пари. Имайки предвид голямото разнообразие на пазара, е почти невъзможно да се избере един бранд, с който хората да се уверени, че парите им се харчат правилно. Достъпът до мнения и снимки на други купувачи прави много по-лесна преценката за качеството и автентичността на предлагания продукт/услуга.

Помощ при вземане на бързо решение за покупка

Има толкова голям избор на пазара, че вземането на решение може да отнеме значително време и усилия. Начинът да се намали това време и усилия е като се знае какво купуват другите потребители, кои продукти/услуги са в тенденция, кои продукти или марки са истински и дали ще осигурят всичко, което са обещали.

Това бяха част от причините, поради които клиентските мнения са нужни на потенциалните клиенти да направят своя избор. А сега ще споделим “4 причини, поради които отзивите на клиентите са важни и полезни за двете страни !”.

Насърчаване на нови отзиви

Ecommerce

Когато даден бизнес вече е получил онлайн отзиви, той насърчава другите посетители да оставят своите собствени мнения. Само появата на още няколко ревюта е достатъчна да даде на новите клиенти увереност и стимул да закупят или поне да представят собственото си мнение за конкретен продукт или услуга.

Класиране в Google

Изглежда, че отзивите са най-важният фактор за класиране при локално търсене. Това помага на фирмите да се класират добре, дори ако имат нискокачествени профили за връзки. С други думи, колкото повече отзиви имате, толково по-вероятно е някой да попадне на вашия сайт при случайно търсене

Потребителски глас

Ecommerce

Потребителите, които отделят време да оставят коментар за ваш продукт, е много по-вероятно да почувстват известна лоялност към вас и да продължат да се връщат. Чрез предоставянето на избор за оставяне на мнение и установяване на връзка с вашия бизнес, потребителите чувстват, че имат глас дори зад екрана. По този начин те са в състояние да предоставят обратна връзка по положителен и смислен начин.

Подобряване на обслужването

Анализът на отзиви, оставени от клиенти, помага на компанията да разбере цялостната удовлетвореност на клиентите, понеже те могат да предоставят обратна връзка относно това, което клиенти наистина искат. Използвайки тази информация, вие ще можете да подобрите обслужването на клиентите, като бързо и ефективно разрешавате проблемите, пред които са изправени, като по този начин създавате положително изживяване за потребителя и поддържате фокуса си върху техните нужди.

Надяваме се тази информация да Ви е била полезна. Линк към предната ни статия:https://bit.ly/36GJTnb