Обработка на поръчки с частично върнати продукти

Ако клиент поръча няколко артикула и върне един или повече от тях, поръчката не трябва да се отказва напълно. Вместо това е необходимо да маркирате върнатите продукти като върнати, без да премахвате останалите. Това може да се направи лесно през админ панел Flex, който можете да достъпите от тук: https://flex.merchantpro.com/

Стъпки за обработка на частично върната поръчка

  1. Отидете в меню „Поръчки“ → „Обработени поръчки“, намерете съответната поръчка и натиснете трите точки в дясно, след което изберете „Добави заявка за връщане“.

Ecommerce (препратка към изображението: https://app.screencast.com/wKzsnRyOzxb3m)

  1. В страницата за редакция отбележете кои продукти се връщат:
    • намалете количеството на върнатите продукти, като поставите „-” пред числото за количество
    • за продуктите, които клиентът запазва, оставете стойността „0“

Важно: Продуктите, за които въведете „0“, автоматично ще изчезнат от списъка.

  1. Запазете промените – ще видите обновена страница с информация за заявката за връщане.

Ecommerce (препратка към изображението: https://app.screencast.com/9bUjAB3pTNt8T)

  1. Върнете се в „Поръчки“ → „Обработени поръчки“ и намерете същата поръчка. Към нея ще има "етикет", който показва, че има върнати продукти.

Ecommerce (препратка към изображението: https://app.screencast.com/CNmp2vjOiwCwc)

  1. Кликнете върху "етикета", за да видите подробна информация за върнатите артикули.

Ако сте изпълнили всички стъпки правилно ще можете да обработите частично върнатите продукти, без да анулирате цялата поръчка.

Последна промяна: 20 Mar 2025
Полезна ли бе страницата?
Все още ли имате нужда от помощ?