Успешен онлайн магазин

Основни разлики между B2C и B2B магазин (част 2)
Продължаваме нашето пътуване в света на електронната търговия, като този път се фокусираме върху ключовите различия между B2C и B2B магазините.
...

Повече продажби чрез психологически тактики: ограничени наличности, бързи продажби и други
При изграждането на стратегии за електронна търговия се обсъждат различни маркетингови подходи, включително цветове, банери, съдържание, SEO,...

Основни разлики между B2C и B2B магазина (част 1)
Ако хвърлим съвсем бегъл поглед върху B2B и B2C магазините може да решим че изглеждат сходни в цифровото си съдържание, но под повърхността се крие...

Значението на URL адресите: защо са важни? Новости в приложението “Оптимизация на URL адреси”!
В цифровата ера, в която Интернет е неразделна част от нашето ежедневие, един често подценяван елемент е URL адресът, или Uniform Resource Locator....

Готови ли сте за преминаването към GA4? Важна информация преди 1 юли
Вероятно вече използвате Google Analytics за да проследите и анализирате ефективността както на вашия магазин, така и на вашите онлайн маркетингови...

Силата на персонализираните разработки и как да се създадат собствени функционалности в магазина
В днешно време, когато онлайн пазаруването е все по-популярно и достъпно, онлайн магазините търсят начини да привличат и задържат вниманието на...

Как да използвате Великденския период, за да запазите лоялността на клиентите си
Въпреки че Великденските празници не са толкова популярни от гледна точка на потребление и пазаруване, колкото зимните празници, те все повече...

Месец на жената: идеи за кампании в сферата на електронната търговия
Международният ден на жената (8 март) се отбелязва в 27 страни още от 1909 г. Той е отбелязан за първи път на 23 февруари 1909 г. в САЩ по инициатива...

Balkan eCommerce Summit - събитие готово да промени представата за онлайн търговията
Днешната статия е фокусирана върху едно събитие, на което Ви каним да се присъедините - “Balkan eCommerce Summit”!
Събитието е организирано от...

Електронната търговия – необходимото настояще
В днешната статия ще представим едно събитие, на което ще се радваме да се видим, а именно “Електронната търговия – необходимото настояще”.
То е...